Головне управління Держгеокадастру у Полтавській області шукає у свою команду заступника начальника управління – начальника відділу № 4 управління забезпечення реалізації державної політики у сфері земельних відносин Головного управління

Держгеокадастру у Полтавській області

(на період дії воєнного стану до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану)

Основні посадові обовязки:

1
Виконання функції відповідно до покладених на Відділ завдань щодо забезпечення реалізації державної політики у сфері земельних відносин.
2
Здійснення керівництва діяльністю Відділу, забезпечення своєчасного та якісного виконання завдань  та доручень покладених на Відділ. Звітування перед керівництвом Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області  щодо виконання покладених на Відділ завдань та доручень.
3
Організація та забезпечення надання адміністративних послуг у відповідній сфері згідно з законодавством.
4
Організація  розгляду депутатських запитів та депутатських звернень народних депутатів України, листів і пропозицій підприємств, установ та організацій, звернень громадян, органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, запитів на отримання публічної  інформації з питань, що віднесені до компетенції Відділу у сфері земельних відносин та проведення особистого прийому громадян у відповідності до встановленого графіку.
5
Організація роботи та вжиття заходів щодо: -створення, формування і ведення місцевого фонду документації із землеустрою та оцінки земель; -перетворення в електронну форму матеріалів Державного фонду документації із землеустрою та оцінки земель, що зберігаються в паперовій формі та електронна копія яких відсутня в системі електронного документообігу Держгеокадастру.
6
Забезпечення в установленому порядку взаємодію з органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування  в межах компетенції Відділу.
7
Забезпечення ведення діловодства, зокрема, в системі електронного документообігу «Автоматизована система  діловодства «ДОК ПРОФ 3.0» та здійснення контролю за дотримання термінів опрацювання документів.
8
Організація виконання робіт, пов’язаних з проведенням земельної реформи.
9
Здійснення інші функції, що випливають із покладених на Відділ завдань, виконання доручень безпосереднього керівника.

 Обов’язкові вимоги: 

  • громадянство України;
  • наявність вищої освіти ступеня не нижче магістра;
  • досвід роботи на посадах державної служби категорій “Б” чи “В” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років
  • вільне володіння державною мовою.

Умови оплати праці:

  • посадовий оклад – 16507 грн.;
  • надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»;
  • надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами).

 Умови відбору та призначення на посаду:

  • призначення на посаду строкове на період дії воєнного стану до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Ми чекаємо на резюме кандидатів на електронну адресу: pl.hr@land.gov.ua.

За результатами опрацювання резюме, відібраних кандидатів буде запрошено на співбесіду.

У разі виникнення запитань звертатися за телефоном (0532) 64 12 42.