Головне управління Держгеокадастру у Полтавській області шукає у свою команду головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та звітності фінансового управління Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області (на період дії воєнного стану до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану)

Основні посадові обовязки:

1
Ведення аналітичного обліку нарахування заробітної плати працівникам Головного управління. Забезпечення повного і достовірного відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах в бухгалтерському обліку.
2
Нарахування та виплата заробітної плати працівникам Головного управління у відповідності з наказами та табелями обліку використання робочого часу. Своєчасне нарахування та сплата відповідних податків, зборів та єдиного внеску передбачених законодавством. 
3
Складення проектів наказів про встановлення надбавок та премій, виплату матеріальної та грошової допомоги  працівникам, листів для погодження надбавок та премій керівному складу Головного управління.
4
Нарахування та виплата матеріального забезпечення застрахованим особам по листкам непрацездатності, подання заяв–розрахунків та повідомлень про виплату коштів застрахованим особам
5
Подання документів до органу соціального захисту, нарахування та виплата  додаткової відпустки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
6
Внесення записів до меморіального ордеру №5-авт по мірі надходження і обробки  документів
7
Складення та подання  звітності:до Державної податкової служби України: – щокварталу-Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску до органів статистики:- місячна та квартальна форма № 1-ПВ «Звіт із праці»;- місячна форма № 3-борг «Звіт про заборгованість з оплати праці» Складення та подання іншої звітності передбаченої законодавством.
8
Утримання аліментів та складення звітів  про здійснені відрахування та виплати працівникам Головного управління
9
Складення довідок про нараховану заробітну плату по заявам працівників. Розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій, запитів на інформацію, надання роз’яснень з питань, що належать до компетенції відділу.
10
Забезпечення своєчасного опрацювання, оформлення, зберігання та передачу до архіву оброблених первинних документів та облікових регістрів, які є підставою для відображення у бухгалтерському обліку операцій та складання звітності.Проведення аналізу нормативних, методичних та довідкових документів з питань організації ведення бухгалтерського обліку.Виконання інших обов’язків, визначених у Положенні про відділ та фінансове управління.

Обов’язкові вимоги: 

  • громадянство України;
  • вища освіта, не нижче бакалавра, молодшого бакалавра;
  • вільне володіння державною мовою.

Умови оплати праці:

  • посадовий оклад – 11855 грн.;
  • надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»;
  • надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами).

 Умови відбору та призначення на посаду:

  • призначення на посаду строкове на період дії воєнного стану до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Ми чекаємо на резюме кандидатів на електронну адресу: pl.hr@land.gov.ua.

За результатами опрацювання резюме, відібраних кандидатів буде запрошено на співбесіду. 

У разі виникнення запитань звертатися за телефоном (0532) 64 12 42.