Головне управління Держгеокадастру у Полтавській області шукає у свою команду

начальника

управління персоналу

Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області

(строково до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану)

Основні посадові обовязки:

1
Забезпечення реалізації державної політики з питань управління персоналом: здійснення керівництва діяльністю управління та забезпечення раціонального, чіткого і якісного виконання завдань та функцій, покладених на управління; визначення та розподіл обов’язків між працівниками управління, контроль за їх виконанням;додержання вимог законодавства про державну службу та у сфері запобігання  і протидії корупції;забезпечення у межах своїх повноважень реалізації державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом.
2
Організація роботи щодо:розроблення та участь у розробленні проектів нормативно-правових актів, що стосуються питань управління персоналом, здійснення аналітично-консультативного забезпечення роботи керівництва Головного управління з питань, що належать до компетенції управління персоналом;розроблення структури Головного управління та опрацювання штатного розпису; розроблення положень про структурні підрозділи та посадових інструкцій державних службовців та інших працівників Головного управління, а також здійснює перегляд їх на відповідність встановленим законодавством вимогам; внесення пропозиції керівнику державної служби з питань удосконалення управління персоналом та кадрового менеджменту.
3
Координація роботи щодо:документального  оформлення трудових відносин, вступу на державну службу, її проходження та припинення державної служби, в межах компетенції;обчислення стажу роботи та державної служби, контролю за встановленням надбавок за вислугу років працівникам Головного управління;заповнення, обліку і зберігання трудових книжок та особових справ (особових карток) працівників Головного управління;оформлення, обліку, видачі службових посвідчень працівникам Головного управління.
4
Внесення пропозицій щодо:потреби в персоналі на вакантні посади та організації конкурсу на зайняття посад державної служби категорій «Б» і «В»;розроблення керівниками відповідних структурних підрозділів спеціальних вимог до осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорій «Б» і «В»;мотивації персоналу, планування службової кар’єри; планомірного заміщення посад державної служби підготовленими фахівцями згідно з вимогами до професійної компетентності та стимулювання просування по службі з урахуванням професійної компетентності та сумлінного виконання своїх посадових обов’язків;заохочення працівників, просування по службі, присвоєння чергового рангу, а також притягнення до дисциплінарної відповідальності.
5
Забезпечення проведення:стажування державних службовців та молоді;підвищення рівня професійної компетенції державних службовців (узагальнення потреб у професійному навчанні, планування професійного навчання, складання разом із державним службовцем індивідуальної програми підвищення рівня професійної компетентності за результатами оцінювання його службової діяльності);внутрішніх навчань.
6
Забезпечення організації:проведення спеціальної перевірки щодо осіб, які претендують на зайняття посад в державному органі разом із структурним підрозділом з питань запобігання та виявлення корупції;проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», підготовка довідки про її результати;виконання робіт щодо обліку персональних даних працівників в частині функцій, покладених на управління персоналом. Здійснення контролю за дотриманням працівниками управління персоналом законодавства України з питань персональних даних;ведення кадрового обліку та управління персоналом засобами комп’ютерної програми «ІС-ПРО. Управління персоналом» (Облік персоналу і штатний розклад).
7
Організація роботи:з документами у відповідності до чинного законодавства; передання за призначенням вхідної та вихідної кореспонденції;з розгляду звернень громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб, запитів та звернень народних депутатів, запитів на інформацію, надання роз’яснень з питань, що належать до компетенції управління персоналом;контроль виконання документів, що надходять до управління персоналом;підготовка та візування проектів наказів та інших документів з питань, що відносяться до компетенції управління персоналом;підписання, разом з державним службовцем, який звільняється чи переводиться на іншу посаду та уповноваженою особою, акту передачі справ і майна;оформлення та видачі довідок з місця роботи працівника.
8
Проведення іншої роботи, пов’язаної із застосуванням законодавства про працю та державну службу, створення сприятливого організаційного та психологічного клімату, формування корпоративної культури у колективі, розв’язання конфліктних ситуацій. За дорученням начальника Головного управління здійснює перевірку дотримання вимог законодавства про працю та державну службу, правил етичної поведінки та правил внутрішнього службового розпорядку.
9
Надання консультативної допомоги з питань управління персоналом керівникам структурних підрозділів Головного управління та працівникам управління персоналом. За дорученням керівництва здійснює інші функції, що випливають із покладених на управління персоналом завдань.
10
Відповідає  за стан  охорони праці, пожежної  безпеки та виробничої  санітарії  в  підрозділі,  проводить інструктажі  підлеглим з зазначених напрямків роботи, відображаючи  у відповідних облікових формах. 

Обов’язкові вимоги: 

  • громадянство України;
  • вища освіта, не нижче магістра;
  • вільне володіння державною мовою.

Умови оплати праці:

  • посадовий оклад – 16462 грн.;
  • надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»;
  • надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами).

 Умови відбору та призначення на посаду:

  • призначення на посаду строкове на період дії воєнного стану до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Ми чекаємо на резюме кандидатів на електронну адресу: pl.hr@land.gov.ua.

За результатами опрацювання резюме, відібраних кандидатів буде запрошено на співбесіду. 

У разі виникнення запитань звертатися за телефоном (0532) 64 12 42.