Головне управління Держгеокадастру у Полтавській області шукає у свою

команду головного спеціаліста відділу № 3 управління забезпечення

реалізації державної політики у сфері земельних відносин

Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області

(на період дії воєнного стану до призначення на цю посаду

переможця конкурсу або до спливу 12 місяців з дня припинення

чи скасування воєнного стану)

Основні посадові обовязки:

1
Надання адміністративних послуг щодо формування та видачі витягів із технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок з правом підпису витягів із технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок (крім витягів із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, що видаються державними кадастровими реєстраторами).
2
Здійснення розгляду звернень громадян, запитів підприємств, установ, організацій з питань застосування земельного законодавства України.
3
Забезпечення: – внесення до системи електронного документообігу документації із землеустрою та оцінки земель з присвоєнням кожній облікового номера; – складення переліку документації із землеустрою та оцінки земель, що передана до Державного фонду документації із землеустрою та оцінки земель.
4
Здійснення прийому та реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції в системі електронного документообігу «ДОК ПРОФ 3».
5
Забезпечення організації ведення архіву, його обліку та зберігання архівних документів.
6
Надання відомостей з документації із землеустрою та оцінки земель, що включена до Державного фонду документації із землеустрою та оцінки земель на інформаційні запити.
7
Організація роботи з підготовки та здійснення заходів щодо формування ринку земель.
8
Здійснення заходів щодо вдосконалення порядку ведення обліку і підготовки звітності з регулювання земельних відносин, використання та охорони земель.
9
Організація виконання робіт із землеустрою, охорони та оцінки земель, що проводяться з метою внесення відомостей до Державного земельного кадастру.
10
Здійснення: – аналізу інформації щодо діяльності відділу; – відображення даних у щомісячних та щоквартальних, щорічних інформаціях; – надання роз’яснення з питань, що належать до компетенції відділу.

Обов’язкові вимоги: 

  • громадянство України;
  • вища освіта, не нижче бакалавра, молодшого бакалавра;
  • вільне володіння державною мовою.

Умови оплати праці:

  • посадовий оклад – 11855 грн.;
  • надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»;
  • надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами).

 Умови відбору та призначення на посаду:

  • призначення на посаду строкове на період дії воєнного стану до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Ми чекаємо на резюме кандидатів на електронну адресу: pl.hr@land.gov.ua.

За результатами опрацювання резюме, відібраних кандидатів буде запрошено на співбесіду.

У разі виникнення запитань звертатися за телефоном (0532) 64 12 42.