Головне управління Держгеокадастру у Полтавській області шукає у свою команду начальника відділу комунікації, документального забезпечення та контролю Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області (на період дії воєнного стану до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану)
Основні посадові обов’язки:
1 | Здійснення керівництва та організація роботи Відділу:- забезпечення виконання завдань і функцій, покладених на Відділ;- здійснення розподілу обов’язків між працівниками та контроль за їх виконанням;- забезпечення дотримання працівниками Відділу правил внутрішнього службового розпорядку. |
2 | Організація роботи з питань забезпечення реалізації державної політики у сфері інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю в межах Головного управління. |
3 | Організація в Головному управлінні єдиного порядку документування управлінської інформації і роботи з документами, своєчасне проходження та опрацювання документів, контроль стану діловодства Головного управління, зберігання архівних примірників документів, що нагромадились за час діяльності установи. |
4 | Підготовка проектів наказів Головного управління з питань, що належать до компетенції Відділу. |
5 | Здійснення реєстрації документів в системі електронного документообігу «ДОК ПРОФ 3». |
6 | Організація розгляду звернень, запитів на інформацію органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій з питань діяльності Відділу. |
7 | Організація проведення перевірок стану діловодства в Головному управлінні. |
8 | Надання методичної та практичної допомоги з питань інформаційної діяльності та організації діловодства структурним підрозділам Головного управління. |
Обов’язкові вимоги:
- громадянство України;
- наявність вищої освіти ступеня не нижче магістра;
- досвід роботи на посадах державної служби категорій “Б”чи “В” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років
- вільне володіння державною мовою.
Умови оплати праці:
- посадовий оклад – 16462 грн.;
- надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»;
- надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами).
- Умови відбору та призначення на посаду:
- призначення на посаду передбачає проведення спеціальної перевірки відповідно до Закону України «Про запобігання корупції»;
- призначення на посаду строкове на період дії воєнного стану до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
- Ми чекаємо на резюме кандидатів на електронну адресу: pl.hr@land.gov.ua.
- За результатами опрацювання резюме, відібраних кандидатів буде запрошено на співбесіду.
- У разі виникнення запитань звертатися за телефоном (0532) 64 12 42.