Головне управління Держгеокадастру у Полтавській області шукає у свою команду головного спеціаліста відділу комунікації, документального забезпечення та контролюГоловного управління Держгеокадастру у Полтавській області (на період дії воєнного стану до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану)
Основні посадові обов’язки:
1
Організація роботи щодо висвітлення та поширення у медіа інформації щодо діяльності Головного управління, актуальних питань та перспектив розвитку відносин у сфері національної інфраструктури геопросторових даних, топографо-геодезичної і картографічної діяльності, земельних відносин, землеустрою, у сфері Державного земельного кадастру, державного контролю за використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів, нормативно-правових актів у цій сфері.
2
Здійснення системної інформаційно-роз’яснювальної роботи через засоби масової інформації щодо діяльності Головного управління та його керівництва.
3
Безпосередньо відповідає за підготовку інформаційних матеріалів, фотоматеріалів, оформлення документів та інформаційних повідомлень для систематичного наповнення веб-сайту Головного управління.
4
Організація участі начальника Головного управління та керівників структурних підрозділів у теле- та радіопрограмах, виступах у друкованих медіа з актуальних питань у сфері національної інфраструктури геопросторових даних, топографо-геодезичної і картографічної діяльності, земельних відносин, землеустрою, у сфері Державного земельного кадастру, державного контролю за використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів.
5
Подання до Держгеокадастру звітів щодо роботи Головного управління.
6
Здійснення роботи з документами у відповідності до чинного законодавства.
7
Розглядає листи від юридичних та фізичних осіб, заяви і скарги громадян, запити на публічну інформацію, що надходять до Головного управління, готує на них проєкти відповідей та роз’яснення в межах, що належить до компетенції відділу комунікації, документального забезпечення та контролю.
8
Надання методичної та практичної допомоги з питань інформаційної діяльності структурним підрозділам Головного управління.
9
Виконання інших обов’язків, визначених у Положенні про відділ комунікації, документального забезпечення та контролю.
Обов’язкові вимоги:
громадянство України;
вища освіта, не нижче бакалавра, молодшого бакалавра;
вільне володіння державною мовою.
Умови оплати праці:
посадовий оклад – 11855 грн.;
надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»;
надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами).
Умови відбору та призначення на посаду:
призначення на посаду строкове на період дії воєнного стану до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Ми чекаємо на резюме кандидатів на електронну адресу: pl.hr@land.gov.ua.
За результатами опрацювання резюме, відібраних кандидатів буде запрошено на співбесіду.
У разі виникнення запитань звертатися за телефоном (0532) 54 67 71.