Головне управління Держгеокадастру у Полтавській області

шукає у свою команду:

 

  • головного спеціаліста сектору за зверненнями громадян та доступу до публічної інформації

 

Основні посадові обов’язки:

 

  • Забезпечення об’єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян та запитів на публічну інформацію, що надійшли до Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області, та одержаних під час особистого прийому громадян працівниками Сектору, структурними  підрозділами Головного управління та підрозділами у районах.
  • Реєстрація звернень та запитів на отримання публічної інформації, що надійшли до Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області й одержаних під час особистого прийому громадян, та направлення до визначених структурних підрозділів Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області (виконавців) для опрацювання та підготовки відповідей.
  • Присвоєння вихідних реєстраційних індексів відповідям на звернення громадян та запити на отримання публічної інформації.
  • Здійснення контролю за організацією роботи за зверненнями та запитами на отримання публічної інформації структурними  підрозділами Головного управління та підрозділами у районах.
  • Підготовка відповідей на звернення та запити на отримання публічної інформації, що надійшли від центральних органів виконавчої влади, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, а також підприємств, установ, організацій та громадян з питань, що стосуються компетенції Сектору.
  • Формування справ відпрацьованих звернень та запитів на отримання публічної інформації відповідно до Номенклатури справ Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області.
  • Підвищення професійної кваліфікації згідно із затвердженим планом, проведення роботи з документами у відповідності з чинним законодавством, збереження конфіденційної інформації, що стала відома під час виконання службових обов’язків та іншу інформацію ,яка згідно з чинним законодавством не підлягає розголошенню.
  • Участь у нарадах, семінарах з правових питань.
  • Виконання  інших обов’язків, визначених у Положенні про Сектор та виконання посадових обов’язків завідувача Сектору у зв’язку з його тимчасовою відсутністю.

 

 Обов’язкові вимоги: 

 

  • громадянство України;
  • наявність вищої освіти ступеня не нижче молодшого бакалавра або бакалавра;
  • вільне володіння державною мовою.

 

  • Знання законодавства:

Закону  України «Про звернення громадян»;

Закону України «Про доступ до публічної інформації»;

Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 та інших нормативно – правових  актів у сфері діловодства, архівної справи, електронного документообігу та земельного законодавства.

 Умови відбору та призначення на посаду:

 

  • призначення на посаду строкове до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

 

Умови оплати праці:

 

посадовий оклад – 5800 грн.,

надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»; надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами).

 

Ми чекаємо на резюме кандидатів на електронну адресу: pl.hr@land.gov.ua.

 

За результатами опрацювання резюме, відібраних кандидатів буде запрошено на співбесіду.

 

У разі виникнення запитань звертатися за телефоном (0532) 64 12 42.