Головне управління Держгеокадастру у Полтавській області шукає у свою команду  начальника відділу комунікації, документального забезпечення та контролю Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області (на період дії воєнного стану до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану)

Основні посадові обовязки:

1
Здійснення керівництва та організація роботи Відділу:

– забезпечення виконання завдань і функцій, покладених на Відділ;

– здійснення розподілу обов’язків між працівниками та контроль за їх виконанням;

– забезпечення дотримання працівниками Відділу правил внутрішнього службового розпорядку.

2
Організація роботи з питань забезпечення реалізації державної політики у сфері інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю в межах Головного управління.
3
Організація в Головному управлінні єдиного порядку документування управлінської інформації і роботи з документами, своєчасне проходження та опрацювання документів, контроль стану діловодства Головного управління, зберігання архівних примірників документів, що нагромадились за час діяльності установи.
4
Підготовка проектів наказів Головного управління з питань, що належать до компетенції Відділу.
5
Здійснення реєстрації документів в системі електронного документообігу «ДОК ПРОФ 3».
6
Організація розгляду звернень, запитів на інформацію органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій з питань діяльності Відділу.
7
Організація проведення перевірок стану діловодства в Головному управлінні.
8
Надання методичної та практичної допомоги з питань інформаційної діяльності  та організації діловодства структурним підрозділам Головного управління.

 

 Обов’язкові вимоги: 

  • громадянство України;
  • наявність вищої освіти ступеня не нижче магістра;
  • досвід роботи на посадах державної служби категорій “Б”чи “В” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років
  • вільне володіння державною мовою.

Умови оплати праці:

  • посадовий оклад – 16462 грн.;

 

  • надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»;

 

  • надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами).

 

 Умови відбору та призначення на посаду:

  • призначення на посаду передбачає проведення спеціальної перевірки відповідно до Закону України «Про запобігання корупції»;
  • призначення на посаду строкове на період дії воєнного стану до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Ми чекаємо на резюме кандидатів на електронну адресу: pl.hr@land.gov.ua.

 

За результатами опрацювання резюме, відібраних кандидатів буде запрошено на співбесіду.

 

У разі виникнення запитань звертатися за телефоном (0532) 64 12 42.