Головне управління Держгеокадастру у Полтавській області шукає у свою команду головного спеціаліста відділу комунікації, документального забезпечення та контролю Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області   (на період дії воєнного стану до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану)

Основні посадові обовязки:

1
Організація роботи щодо висвітлення та поширення у медіа інформації щодо діяльності Головного управління, актуальних питань та перспектив розвитку відносин у сфері національної інфраструктури геопросторових даних, топографо-геодезичної і картографічної діяльності, земельних відносин, землеустрою, у сфері Державного земельного кадастру, державного контролю за використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів, нормативно-правових актів у цій сфері.

 

2
Здійснення системної інформаційно-роз’яснювальної роботи через засоби масової інформації щодо діяльності Головного управління та його керівництва.

 

3
Безпосередньо відповідає за підготовку інформаційних матеріалів, фотоматеріалів, оформлення документів та інформаційних повідомлень для систематичного наповнення веб-сайту Головного управління.

 

4
Організація участі начальника Головного управління та керівників структурних підрозділів у теле- та радіопрограмах, виступах у друкованих медіа з актуальних питань у сфері національної інфраструктури геопросторових даних, топографо-геодезичної і картографічної діяльності, земельних відносин, землеустрою, у сфері Державного земельного кадастру, державного контролю за використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів.

 

5
Подання до Держгеокадастру звітів щодо роботи Головного управління.

 

6
Здійснення  роботи  з документами у відповідності до чинного законодавства.

 

7
Розглядає листи від юридичних та фізичних осіб, заяви і скарги громадян, запити на публічну інформацію, що надходять до Головного управління, готує на них проєкти відповідей та роз’яснення в межах, що належить до компетенції відділу комунікації, документального забезпечення та контролю.

 

8
Надання методичної та практичної допомоги з питань інформаційної діяльності  структурним підрозділам Головного управління.
9
Виконання інших обов’язків, визначених у Положенні про відділ комунікації, документального забезпечення та контролю.

 

 Обов’язкові вимоги: 

  • громадянство України;
  • вища освіта, не нижче бакалавра, молодшого бакалавра;
  • вільне володіння державною мовою.

Умови оплати праці:

  • посадовий оклад – 11855 грн.;

 

  • надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»;

 

  • надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами).

 

 Умови відбору та призначення на посаду:

  • призначення на посаду строкове на період дії воєнного стану до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Ми чекаємо на резюме кандидатів на електронну адресу: pl.hr@land.gov.ua.

 

За результатами опрацювання резюме, відібраних кандидатів буде запрошено на співбесіду.

 

У разі виникнення запитань звертатися за телефоном (0532) 54 67 71.