Відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності, в ЗМІ, затвердженою постановою КМУ від 14.04.1997 № 348, усі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги, що надійшли, повинні прийматися та централізовано реєструватися у день їх надходження. На вимогу громадянина, який подав звернення до організації, на першому аркуші копії звернення проставляється штамп із зазначенням найменування організації, дати надходження та вхідного номера звернення. Така копія повертається громадянину.
У разі виявлення порушень вищезазначених вимог чинного законодавства, прохаємо звертатися на «гарячу» телефонну лінію Держгеокадастру – 0-800-300-808