Головне управління Держгеокадастру у Полтавській області шукає у свою команду Заступника начальника управління – начальника відділу з питань проходження державної служби управління персоналу Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області (строково до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану)

Основні посадові обовязки:

1
Здійснення: керівництво діяльністю відділу,  раціональне, чітке і якісне виконання завдань та функцій, покладених на відділ та Управління;реалізації державної політики з питань управління персоналом в Головному управлінні в межах компетенції;внесення пропозиції начальнику Управління з питань удосконалення управління персоналом та кадрового менеджменту; додержання вимог законодавства у сфері запобігання і протидії корупції; виконання обов’язків, передбачених ст. 8, 62 Закону України від 10 грудня 2015 року № 889-VIII «Про державну службу», завдання, що випливають із положень про Головне управління, про Управління персоналом та про відділ з питань проходження державної служби.
2
Проведення: –           роботи щодо створення сприятливого організаційного та психологічного клімату, формування корпоративної культури у колективі, розв’язання конфліктних ситуацій; –           вивчення потреби в персоналі на вакантні посади у структурних підрозділах Головного управління та внесення відповідних пропозицій начальнику Управління; –           участь у роботі щодо розробки структури Головного управління; –               опрацювання спільно з фінансовим управлінням Головного управління штатного розпису Головного управління та організація роботу щодо матеріального стимулювання персоналом Головного управління; –           планування службової кар’єри, планомірне заміщення посад державної служби підготовленими фахівцями згідно з вимогами до професійної компетентності та стимулювання просування по службі з урахуванням професійної компетентності та сумлінного виконання своїх посадових обов’язків; надання консультативної допомоги з питань управління персоналом керівникам структурних підрозділів Головного управління
3
Забезпечення: –     прийому документів від кандидатів на зайняття вакантних посад державної служби категорій «Б» та «В», проведення перевірки документів, поданих кандидатами, на відповідність встановленим законом вимогам, повідомлення кандидатів про результати такої перевірки та подання їх на розгляд конкурсної комісії, здійснення інших заходів щодо організації конкурсного відбору; надсилання кандидатам на зайняття вакантних посад державної служби категорій «Б» та «В» письмових повідомлень про результати конкурсу.
4
Ведення встановленої звітно-облікової документації, участь у підготовці державної статистичної звітності та іншої інформації з кадрових питань.
5
Забезпечення: –           складання Присяги державного службовця особою, яка вперше вступає на державну службу, оформлення документів про присвоєння відповідних рангів державним службовцям; –     ознайомлення державних службовців з правилами внутрішнього службового розпорядку Головного управління, посадовими інструкціями та іншими документами з проставленням ними підписів та дати ознайомлення.
6
Забезпечення: –           підготовку підготовки матеріалів щодо призначення на посади та звільнення персоналом Головного управління; –           обчислення  стажу роботи та державної служби; –           контролю за встановленням надбавок за вислугу років; –           формування графіка відпусток персоналом Головного управління, підготовку проектів наказів щодо надання відпусток персоналом, контроль їх надання та ведення відповідного обліку; –           підготовку у межах компетенції документів щодо призначення пенсій персоналом Головного управління; –           видачу у встановленому порядку звільненій особі копії наказу про звільнення, належно оформленої трудової книжки; –           підготовку документів для проведення спеціальної перевірки щодо осіб, які претендують на зайняття посад в Головному управлінні; –           підготовку документів для проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», довідки про її результати.
7
Забезпечення : –           роботи, пов’язаної із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ (особових карток) працівників; –           оформлення і видачу довідки з місця роботи працівника; –           опрацювання листків тимчасової непрацездатності; –           підготовку проектів наказів про відрядження персоналом Головного управління.
8
Організація: –           роботи з документами у відповідності до чинного законодавства; –           надання роз’яснення з питань, що належать до компетенції відділу. –           забезпечення у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом.
9
Проведення:  розгляду звернення громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб, запити та звернення народних депутатів, запити на інформацію; відповідальності за стан охорони праці, пожежної безпеки та виробничої санітарії в підрозділі, інструктажі підлеглих з зазначених напрямків роботи, відображаючи у відповідних облікових формах.

 Обов’язкові вимоги: 

  • громадянство України;
  • вища освіта, не нижче магістра;
  • вільне володіння державною мовою.

Умови оплати праці:

  • посадовий оклад – 11855 грн.;
  • надбавки, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»;
  • надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2025 році» (із змінами).

 Умови відбору та призначення на посаду:

  • призначення на посаду строкове на період дії воєнного стану до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Ми чекаємо на резюме кандидатів на електронну адресу: pl.hr@land.gov.ua.

За результатами опрацювання резюме, відібраних кандидатів буде запрошено на співбесіду.

У разі виникнення запитань звертатися за телефоном (0532) 64 12 42.