Головне управління Держгеокадастру у Полтавській області шукає у свою команду  заступника начальника відділу планувань та закупівель фінансового управління Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області

 (на період дії воєнного стану до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану)

Основні посадові обовязки:

1
Організація та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель товарів, робіт та послуг згідно доведених кошторисних та бюджетних призначень на відповідний бюджетний рік відповідно до вимог законодавства.
2
Виконання функцій уповноваженої особи згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та Положення про уповноважену особу, відповідальну за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в Головному управлінні Держгеокадастру у Полтавській області.
3
Розгляд та затвердження річного плану закупівель.Оприлюднення річного плану закупівель та змін до нього в електронній системі закупівель.
4
Перевірка проєктів договорів та додаткових угод до них наданих ініціативним підрозділом на відповідність річному плану закупівель та назви предмета договора відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Погодження проєктів договорів.
5
Здійснення вибору процедури закупівель та проведення закупівлі із забезпеченням рівних умов для всих учасників, об’єктивного та чесного вибору переможця процедури. Забезпечення оприлюднення в електронній системі закупівель.
6
Проведення систематичного моніторингу здійснених закупівель товарів, робіт та послуг.  Контроль за виконанням укладених договорів.
7
Взаємодія з органами, що здійснюють контроль у сфері публічних закупівель під час виконання ними своїх функцій відповідно до законодавства.
8
Забезпечення складення, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі»
9
Розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб, запитів  та звернень народних депутатів, запитів на інформацію, надання роз’яснень з питань, що належать до компетенції відділу.
10
Проведення аналізу нормативних, методичних та довідкових документів з питань організації проведення закупівель.

Внесення пропозицій керівнику відділу щодо підвищення результативності та ефективності роботи відділу, необхідності проходження навчання з питань організації та проведення закупівель.

Виконання інших обов’язків, визначених у Положеннях про фінансове управління та відділ планувань та закупівель.

 

 Обов’язкові вимоги: 

  • громадянство України;
  • наявність вищої освіти ступеня не нижче магістра;
  • досвід роботи на посадах державної служби категорій “Б” чи “В” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років
  • вільне володіння державною мовою.

Умови оплати праці:

  • посадовий оклад – 13020 грн.;
  • надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»;
  • надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами).

 Умови відбору та призначення на посаду:

  • призначення на посаду строкове на період дії воєнного стану до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Ми чекаємо на резюме кандидатів на електронну адресу: pl.hr@land.gov.ua.

За результатами опрацювання резюме, відібраних кандидатів буде запрошено на співбесіду.

У разі виникнення запитань звертатися за телефоном (0532) 64 12 42.