Сьогодні, 28 березня 2018 року у Головному управлінні Держгеокадастру у Полтавській області відбулось розширене засідання колегії, яке пройшло під головуванням начальника Головного управління Вадима Чувпило.
На нараду запрошено:
– в.о. Голови Держгеокадастру України – Колотілін Олександр Костянтинович;
– керівники структурних підрозділів Головного управління;
– керівники структурних підрозділів Головного управління у районах і містах області.
Учасники наради розглянули наступні питання:
- Про підсумки роботи Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області за 2017 рік;
- Про підсумки роботи міськрайонного управління в Полтавському районі та м. Полтаві за 2017 рік;
- Про підсумки роботи відділу у Кобеляцькому районі за 2017 рік;
- Про стан підготовки та проведення земельних торгів Головним управління у 2017 році і заплановані обсяги продажу на 2018 рік;
- Про виконання плану перевірок на ІІ півріччя 2017 року щодо питань дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів на території області та схвалення плану перевірок на І півріччя 2018 року;
- Про стан підготовки та виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 31.01.2018 № 60-р щодо передачі земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності у комунальну власність об’єднаних територіальних громад на території області;
- Про стан виправлення помилок в Державному земельному кадастрі та перенесення відомостей до Державного земельного кадастру на території області;
- Про стан виконання робіт з обстеження наявності та фізичного стану пунктів (3 класу) Державної геодезичної мережі України на території області;
- Про координацію роботи державних підприємств області, що належать до сфери управління Держгеокадастру та стан оформлення прав на об’єкти нерухомого майна;
- Про стан забезпечення земельними ділянками учасників АТО на території області.
Учасники наради підбили підсумки роботи землевпорядної служби області за 2017 рік і визначили завдання для подальшої роботи.